Jak na tiskové zprávy?

20. 01. 2025 09:00

 

Zkuste uvažovat o kulturních tématech jako novináři?

-+

 


 

Většina kulturních organizací usiluje o publicitu ve zpravodajství, která je bezplatná – a přitom k nezaplacení.

I přes velkou snahu pracovníků muzeí, galerií a divadel nejsou jejich zprávy tolik publikované. Proč? Důvodem bývá malá znalost mediálních rutin, používání otřepaných frází či umělecké hantýrky.

Na workshopu vám ukážeme, jak na to. Navíc si zkusíte napsat avízo a tiskovou zprávu.

LEKTORKA:

Martina Vašíčková pracuje od roku 2001, nejprve jako redaktorka v domácí, od roku 2004 v zahraniční redakci. Působila jako zpravodajka ČTK v Rusku a zemích bývalého sovětského bloku, poté žila v Bruselu, kde založila a vedla výtvarný ateliér. Nyní je mluvčí ČTK a ředitelka Akademie ČTK. V Akademii se zaměřuje na sociální sítě a mediální výchovu, rozšiřuje možnosti spolupráce ČTK se školami.

 

Cena za účastníka 800,- Kč (s DPH).