Jak na tvorbu příspěvků, reels a stories s Eliškou Martynkovou

11. 09. 2024 08:30

 

Posuňte svou tvorbu na vyšší úroveň a využijte potenciál světa sociálních sítí.

Akce je bohužel vyprodána, ale pokud chcete být náhradníkem, kontaktujte nás.

 


 

Tvořte vizuálně poutavé příspěvky, reels astories a zvládněte je i po technické stránce. Posuňte svou tvorbu na vyššíúroveň a využijte potenciál světa sociálních sítí.


Celým workshopem, který je určen pro pracovníky paměťových a kulturních institucí, nás provede Eliška Martynková. 


Co o sobě prozrazuje?
„Pomáhám značkám a online tvůrcům vyprávětjejich příběh prostřednictvím poutavého a efektivního online videa. Mám bohatézkušenosti s natáčením a střihem videí pro velké značky. Můj portfoliový rozsahzahrnuje produkci video-podcastu, digitálních kurzů, videí na YouTube avertikálních spotů na sociální sítě, přičemž neustále studuji aktuální trendy,abych zajistila jejich úspěšný životní cyklus na sítích. Na částečný úvazek sestarám o podcastové studio v Praze na Letné. Na svém YouTube kanále se věnujivzdělávání v oblasti domácího natáčení videí jak na foťák, tak na mobil. Astřihu v programech DaVinci Resolve a CapCut.“



Program:


Technické základy

- Výběr formátu: točit na výšku nebo šířku?
- Doporučené rozlišení a poměry stran pro IG a FB.
- základní technické vybavení pro natáčení videí.
- Jak tvořit zajímavý obsah i bez kvalitní techniky?


Tvorba obsahu
- Titulka Reel: jednotná vizualizace vs. screenz videa.
- Výběr hudby: jak využívat moderní/hitparádovou hudbu k videím.
- Zdroje hudby oblíbené u mladých lidí.


Editace videa
- Stříhání videí ve studiu vs. přímo v IG.
- Praktické ukázky: střih videa v IG.
- Přehled nástrojů pro editaci videí na PC a na mobilu (CapCut).


Optimalizace pro vyhledávače (SEO) na sociálníchsítích
- Jak používat klíčová slova a hashtagy
- Optimalizace popisků a metadat


Publikování a optimalizace
- Generování titulků (Descript, Captions).
- Snížení hlasitosti hudby přímo v IG a další nástroje.


Interakce a zapojení publika
- Techniky zvyšování zapojení publika
- Využití příběhů a živých vysílání
- Analyzování úspěšnosti videí